håller vad jag lovar!

Jag har hållt det jag har lovat än så länge iaf.. istället för att äta karra har jag smaskat i mig vindruvor och massa annan frukt. Inte fullt lika gott men de duger :) Var en tung uppstigning imorse trors att jag somnade i lagom bra tid igår. Varit Teddy-vakt idag också, tränat, och varit ut på prommis på grisan :) Riktigt härligt var det, hade börjat skymma och snöa.. Men det var nog bara jag som blev imponerad, Johanna och Sabina uppskattade inte vädret fullt lika mycket som jag gjorde :) Framför mig har jag en extra jobbarhelg, känns tungt men jag har ju själv tagit på mig det och jag kommer uppskatta de när lönen kommer! Märks fort att man har en extra helg på lönen, speciellt när man bara hinner få in en helg i månaden som fallet var för mig i April.

Har varit duktig och tvättat idag, var högst nödvändigt för jag hade i princip ingenting att ta på mig imorgon. Har alldels nyss hämtat upp all tvätt så jag borde väl kanske få fingrarna ur och plocka upp det ur tvättkorgen och vika in det i garderoben. Är ju ingen som kommer och gör det åt mig precis :)


Ibland kommer jag att tänka på hur mycket du missade pga du blev sjuk, önskar att du hade fått vara frisk och vara med oss längre än du var. Dryga halvåret sen du somnade ifrån oss. Jag saknar dig.
Eva Dahlgren - Ängeln i rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0