kaffe och vindruvor

De är vad de blev som kvällskarra ikväll.. men de var inte alls så dumt! Av nån konstig anledning så är jag konstant sugen på karra dagarna i ända, möjligen är det för att jag för inte allt för längesen sa att jag skulle dra ner lite på karramell-intaget som är ganska stort! man behöver inte äta godis och dricka cola varje dag :) Den här dagen har bara sprungit iväg, jobbade till 12, och då pjeckade jag iväg till mamma för att hämta teddy. Som för övrigt har varit världens mysigaste och snällaste hund idag :) Dammsugningen där jag prata om igårkväll blev av idag, men imorn har jag väl lika mycket sand i hallen ändå, hopplöst. Tog mig en promenad här på kvällskvisten jag och min mp3spelare.. de var himla skönt trots att de mest var vatten och lera på stigarna jag gick.

Undra sa flundran om jag skulle gå och stoppa i lite silverschampo i mitt hår och låta de sitta i en stund, för nu börjar jag ha en väldigt gul och ful nyans i mitt hår! Som dessutom måste färgas och göras något åt, ska beställa en tid hos min frissa så jag får komma och justera till mitt hår här framöver :)

Ska jobba ihelgen som jag hade väntat, så de innebär att jag ska jobba två helger på raken.. som medför att jag kommer att ha 4 lugna och nyktra helger irad :) herregud så mycket piggare man är! Däremot den 19:e april blir de partajj för hela slanten :)

Nu ska jag stoppa i schampot dära jag prata om!

Jag hoppas och längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0