minst i världen

Kom hem för en stund sen, en dag till avklarad. Men än har jag inte rott båten i land, 8 dagar kvar till 2 dagars ledighet... pust! Jag ska väl inte klaga, hade väl varit värre om det varit tvärtom.. att man inte hade något jobb alls att gå till. För då hade jag också gnällt, är jag ganska övertygad om.
Känner mig ganska understimulerad, har inte gjort något roligt på 3 veckor, för det enda jag har gjort är att ha jobbat. Energin far ganska fort, både av att mest bara jobba och inget roligt göra..

Vissa stunder och dagar känner man sig minst i världen, man varken syns eller hörs.. det är då man känner att man helst bara vill vara ensam. Fast då är inte de heller bra, för då känner man sig så ensammen..
Det är verkligen ett dilemma de där!

Nu ska jag väl sluta gnälla, duscha och snöra mig i soffan. Ska orka morgondagen också i 12 timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0