tillbaka till vardagen!

Måndag idag.. igen! Det är ständigt måndag och fredag.. Ny vecka och nya tag. Jag var inte speciellt sugen på detta med att börja om med en ny vecka, hade vela ha helg lite längre men de är väl ungefär som vanligt :)

Helgen har varit okej, fredagkväll var vi hos Sabina, såg film och smällde i oss chips och dip. Vi var en drös trötta tjejer, så det blev en tidig kväll. Är skönt de med ibland! 
Men lördag tog jag mig en rejäl sovmorgon, vaknade halv 1 av att mamma ringde.. och arg blev jag då! Sova bort lediga lördagar sådär.. de är inget att rekomendera! Men det måste ju ha varit behövligt. Upp klev jag ganska fort med huvudvärk som hette duga, är ju lätt hänt man drabbas av det när man sover sådär.. lite för länge! Tog inte många timmar så kom Linnea med en cider i högsta hugg i handen och halva garderoben i andra. Vi duschade och mös på, satt på balkongen i solen. Gjorde oss klara i lugn och ro och så gick vi över till Linnea och Niklas där det bjöds på förfest. En trevlig en där även mamma och pappa kom förbi på kaffe :) Kvällen fortstatte på Norrmalmia som inte var något att rekomendera men jag och Sabina var nog sist ut bland alla.. vi avslutade kvällen med en rejäl tvåkorvmedmosochalladressingarsombarafanns-meny på Shell!
Söndag var väl i något lugnare variant, en del kaffedrickande och middag hemma på Djupviken :)

Nu sitter jag här, har precis ätit lite middag, ska nog lägga mig i soffan en stund och mysa med Teddy! Ska ut och gå med Linnea och Markus ikväll. Planen var också att jag ska hem till djupviken och tvätta mitt täcke..

Soffan, filten, teddy, och tv:n väntar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0