hårfix

Idag har jag fått mig en liten färgklick i håret, en lite rosa och lila nyans, det blev bra! Annars har jag väl inte gjort så herregu mycket idag, varit barnvakt en stund och de är ju som vanligt alltid kul :) Sen har jag mest flängt omkring lite varstans. Men nu börjar ju som den här dagen också ta slut. Alltså.. JAG ÄR LESS PÅ ATT VARA LEDIG!! jag ville bara få det sagt.

Jag kan verkligen inte förstå varför jag är så trött. Hela den här veckan känns det som att jag aldrig har vaknat, jag lägger mig i tid på kvällarna, sover som en stock hela natten och när klockan ringde runt halv 10 på morgonen så är det knappt att jag tar mig upp. Undra om det är mörkret som har sin inverkan?  Bara för det ska jag snart gå och lägga mig, eftersom jag är så trött!

Nu höll jag då på att glömma att informera hur det ligger till i nedräkningen.. 16 dagar kvar ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0