host och krax

Imorse vaknade jag upp och kände mig verkligen inte pigg och alert, skulle tro att jag hade kring 200 grader i feber.. det kändes då så iaf. Två alvedon och lite julmust så var de bara klä sig och ge sig ut på ärenden med Jens. Kan väl inte påstå att jag är piggast i världen idag, varenda ben väger typ bly och lederna värkar så de sjunger om det. Men som tur är går det ju att leva med så länge det finns alvedon. En vända på stan har jag hunnit med, och en lunch med Julia. Nu är jag hemma på djupviken och håller teddy lite sällskap, tänkte att jag skulle titta förbi Jens innan jag far hem. Ska ju vara med brudarna ikväll och rätt vad de är dricker vi nog ett vinglas eller så :)

Nu ska jag ta rallybilen och köra mot stan! Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0