julhelg

Nu har julhelgen passerat och allt firande är över. Har mest jobbat och flängt runt. Jag måste då har varit rätt snäll iår med, för jag fick då hur många julklappar som helst som jag är mkt nöjd över! Eller så är det tomten som är snäll.. :)
Ganska skönt att julen är förbi ändå, börjar vara mäkta less all julmat och julmust! Så idag ska jag hem på Djupviken och få mig riktigt mat, som inte är julmat: Jens är i stugan ihelgen så jag har fått klara mig själv, men nog har det också gått bra. Har jobbat och på fredagkväll när jag slutat for jag hem till mamma, fick mig lite kvällsfika och en liten tv som jag har placerat i sovrummet, helt perfekt! Igårkväll var jag med Linnea och vi for till markus, där vi inte hade så mycket för oss, vi satt vid köksbordet och surrade :)

Börjar verkligen vara på tiden att städa här, och jag hörde precis att grannen dammsög, så undra sa flundran om jag inte ska göra likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0