överraskningar

Födelsedagen var full av överraskningar, har fått massa fina saker. Bilstereo, vinglas, halsband, armband, blommor, hårspray. Jag är mer än nöjd!
Fick ju däremot världens överraskning, Jens sa ju att min present från han skulle komma med posten, så vem tror ni typ jagade brevbäraren igår?! Jo jag! Hur som helst.. klockan blir 12 och efter 12.. men ingen post! hm! Aningens besviken var jag ju och tänkte att jag skulle behöva vänta ännu en dag. Men då när Johanna och Sabina är här på fika så ringer telefon och då visar det ju sig att jag skulle få blommor. Och självklart var ju dom från Jens! jättefin bukett och ett kort där det stod bla "vi ses nu på fredag" Så jag greppa telefon rätt fort och ringde till han, och då har ju han lurat mig, han kommer ju hem tidigare!! Typ världens bästa present sku ja tro :) Hans första tanke var visst att han inte skulle säga att han skulle komma hem på fredag och bara dyka upp, men då trodde han att mitt hjärta skulle stanna typ. Som det förmodligen skulle göra. Så ingen är gladare än jag nu, 2 dagar kvar och 1!! dag kvar imorn ;) En kanonfödelsedag kort sagt.

Nu sitter jag och ska bränna skivor, julskivor som jag ska ta med till jobbet. Sen ska jag göra mig iordning och bege mig dit på personalkonferens som det har så fint blivit döpt till (av oss). Det här med arbetsplatsträff är skippat.
Imorn är det ännu en fest med jobbet, vi ska ju nämligen på havsbadet och Stormen.. däremot så ska fröken Aldrin ha en hemskt lugn kväll, är som kul när man ska jobba 7-16 dagen efter. Sen ska jag typ räkna minuter tills jag ska fara till Kallax och hämta Jens och hans mamma. Har lite att göra därimellan så tiden kommer nog springa iväg rätt fort ändå. Måste och byta bil med pappa, och så måste jag ju till Marcus och se och hjälpa till i hans hus som han får på fredag :)

ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0