tisdag

Tisdag idag, har fått en hel del gjort ändå. När jag slutade imorse gick jag till Jens och la mig där och sov några timmar, men där vid 11 var det färdigsovet vilket jag inte var speciellt hugad på men för att vända tillbaka på dygnet var det bäst. Sen blev det lunch med Jens och Jenny på stan och sen for jag iväg och köpte lite julklappar så nu är det inte så hemskt många kvar, slipper jag ha panik över det! Idag var det middag på backen, och efter det knatade jag över till Linnea en sväng och under den korta tid jag var där så fick jag ont i halsen och det blir knappast bättre. Jag skulle tro att det är Jens som är boven i dramat. Men en förkylning ska jag nog överleva.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och se tv, vänta på Jens och se börjar det vara godnatt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0