ny vecka..

Ny vecka, nya insatser! Måndag avklarad.. har inte gjort allt för många knop idag, jobbade halvdag vilket var ganska skönt iom att jag har dragit på mig en ganska ordentlig förkylning som innebär snuva och en del hosta! Dessutom vägrar den ge sig, har gått såhär nu sen i torsdagskväll..
Sen har jag tvättat upp det som fanns i tvättkorgen, och sen fick jag besök av Linnea som har varit här i stort sett hela dagen :)

Nu ligger jag i soffan nyduschad och överväger faktiskt att gå och lägga mig i sängen istället och läsa min superbraiga bok som jag har påbörjat :)

Imorn är det jobb som gäller, sen ska jag vara barnvakt åt min lilla Nils som har feber så han lär det väl inte vara så jätte mkt fart bakom! Men de ska man inte vara för säker på.. jag lär nog ha det jag gör :)

Nu vill jag bli frisk så jag kan ta itu med träningen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0