andra avenyn..

Såja, då var de dags för andra-kväll snart igen.. helgerna bara springer iväg så är de söndag igen!
Men jag ska inte klaga, helgen har varit helt ok! middag med Johanna, Sabina och Linnea i fredags och igår jobbade jag hela dagen fast gårdagskvällen blev väl kanske inte som planerat, men de var kul!

Idag har jag inte gjort många knop, Johanna kom och väckte mig imorse hoppandes i sängen..  efter många om och men tog vi oss upp och ut, åt på sunes och for till Markus.. där hamna vi i sängen igen och somna alla tre :)

Nu är jag då hemma igen, har hunnit förbi mamma också och fått mig lite mat! är inte så dumt :) Borde dessvärre ta fram damsugarn ser jag.. inte särskilt kul men måste dock göras :)

Ska först ta och ringa Linnea innan jag gör något annat..  :)

Jag har nedräkning.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0