helgens bravader!

Helgen har naturligtvis varit en enda stor fest, fredag började med att jag Johanna och Sabina satt här med varsitt glas i handen som slutade med utgång på valdino, heelt okej =) Lördagmorgon hade jag och Johanna delade meningar om när vi skulle kliva upp.. men efter mycke tjat från Johannas sida så tog jag mig också upp ur sängen och ut på stan för att äta frulle på subland =) Lördagskvällen började hos Cilla.. inte fullt lika taggad.. men de dröjde ju inte länge så var vi där återigen! En klockren utgång på statt =) Bättre dagar än idag har jag haft i mitt liv..finns nog som är lika glad som jag att den här söndagen är slut.. =) Det är inte likt mig att vara såhär sliten som jag har varit idag.. men och andra sidan så kanske de bara dröjer längre tills nästa gång! De finns inget ont som inte har nå gott med sig =)

Senaste raderna har blivit kursivt.. och jag får inte till de så nu får de vara så! de går att lsäa ändå =)

Nu ska jag bara dricka upp colan.. sen knoppa! Morgondagen är inte så spännande.. fara och träna på förmiddagen sen ut på promenad.. sen fara och jobba kväll =) Fast jag är ganska glad att jag inte börjar 7 imorn.. för de hade varit dräpande!

Nä ni, tanken var att jag skulle gå och lägga mig nu.. men jag hann inte tänka tanken klar så ringde Linnea och frågade om jag skulle följa på shell och köpa mjölk och det skulle jag väl kunna göra.. lite frisk luft är nog inte alls så ohälsosamt =) Så nu ska jag dra på mig täckbyxorna och pjecka iväg och möta upp Linnea =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0