snöööö

Som de har kommit snö idag, en liten mindre snöstorm kan man säga att det har varit..  toppen! Kanske vi får anvädning för skoterkläderna iaf =)


Tänka sig, de är redan torsdag..  veckan har sprungit iväg men de är nog bara för att juag har varit ledig! Har ändå hunnit göra en hel del.. måndag var jag och träna med Sabina sen gick vi en promenad! Sen är det nog inte omöjligt att Linnea och Johanna kom hit och fördrev lite tid med mig! tisdagen såg ut som så att jag färgade hår som blev bra! Sen var de spinning som gällde..  och så hamna jag och jojjo i leas säng den natten :)
Igår var jag städerska.. storstäda hela lägenheten, var väl en mindre rolig upplevelse!

Men idag kom verkligheten tillbaka.. väckarn ringde där kring 6 snåret imorse och som vanligt var jag levandes död.. men nu är det ju bara imorgon kvar att stiga upp.. sen är de helg! Kom precis hem från stan, laddat upp för helgen till mig och Johanna :)

Kanske börjar vara dags för nån slags middag.. inte helt omöjligt att de serveras fil och flingor idag =) Ska ut på en promenad i snödrivorna sen med Sabina.. de blir nog super de!

Upptäckte just till min stora besvikelse att jag har missa OC.. typsikt!

Nåja, nån slags middag nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0