helgens händelser

Herregud vad tiden går fort, jag som nyss tyckte att det var fredag men de är redan söndag. Men det är väl så att tiden går fort när man har roligt!

Fredag jobbade jag en sånn här jätte tråkig delad tur, 7-12, 16-21.. men det gick de också! Gjorde mig så gott som klar på jobbet och sen pös jag iväg till Johanna med racerfart där festen börja, blev en trevlig kväll de där :) Alldeles för sent kom jag isäng och sen upp lördagmorgon lagomt trött och sliten för att fara till Ikea med mamma. Sov största delen av tiden påväg upp, och sen var de full rulle inne på Ikea. Fick då med mig hem lite av saker jag behövde, en matta under matbordet i vardagsrummet, en lampa att ha i vardagsrummet, en lampa i taket till sovrummet och lite sånt smått och gott. Blev en lång dag med mamma, men nog var de ju som trevligt. Händer ju inte så ofta ändå :)

Hem kom jag, och de var ju som bara ladda upp igen för lördag blev det grillning och fest hos Markus. Antagligen hade jag, markus och niklas det godaste köttet som vi grilla. Oj så klockrent de blev, och framför allt våra färska majskolvar som vi grilla :) Även igår blev en hård kväll.. 

Idag har jag sovit bort halva dagen, kan tänkas att det behövdes, sen har jag varit hem i Djupviken och ätit tacos med hela hela familjen! Fick ett jättefint halsband av Linda, hon tyckte att jag alltid får alla presenter runt juletiderna, iom att jag fyller år i december. Så då tyckte hon jag behövde en present såhär mitt i året istället :)

Nu sitter jag och ser sprängaren och väntar på att markus ska komma förbi och dricka en kaffetår! Blir nog en tidig kväll ikväll.. kan tänkas behövas :)

Känns ju dock sådär att jag knappt har spenderat nå tid med lea ihelgen, men då upptäckte jag ju precis att jag jobbar ju med henne imorn! Sicken tur :)  Nu ska jag fylla på kaffekoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0