sommaren..

Sommaren närmar sig med stora steg! Och jag längtar.. Tänk om de fick bli en lika kanonsommar som förra året.. men riskerna finns att de itne blir så, tyvärr. Som det är i nuläget tvivlar jag..

en allt bra härlig bild!


Vi får hoppas och se :)

Nu är det iaf tisdag, och jag är i städartagen.. och lite ommöbleringstag! Har vänt på matbordet i vardagsrummet men om det lika bra som tanken var vet jag inte. Men nu är de ju så bra att de är ju inte svårare att flytta tillbaka om de skulle vara så. Behövs verkligen städas här, oich då är det så bra att göra de på en sånn här helledig dag när de dessutom inte är något toppenväder.

Som jag nämnde nyss så är sommaren snart här, och även sommarjobbet.. Kommer väl inte bli någon större skillnad iom att jag varit på Kollektivet i snart 3 år så gott som varje dag. Men sommarschemat har jag fått, ser väl så bra ut som de bara är möjligt. Ledig midsommar (för första gången) bara det är ju toppen! Och pdol har jag lyckats byta mig till ledig, så pdolveckan har jag så gott som semester.. ska fixa och trixa till det så jag blir ledig tisdag till tisdag.. en veckas semester kan man väl få unna sig :)

Nu ska jag ta och fortsätta med det jag höll på med, dammtorkning.. för att sen ta fram dammsugaren och skurkäppen! Ikväll blir de styrke och sen spinning :)

Undra sa flundran hur jag ska lösa det här..

Kommentarer
Postat av: Tove

jo man hoppas väl på en kanon sommar . =). städning skulle behövas här med.. men man e ju lite lat.

2008-05-06 @ 12:33:23
URL: http://www.nogg.se/losthighway
Postat av: Sannah

Vill du ha en ny design? Tycker du om designen i inlägget på min blogg? Kika in och skriv en kommentar så kanske just du får den! :)

2008-05-06 @ 12:34:22
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0