söndagkväll

Ja de är det, och det var längesen jag uppdatera.. Så nu är det på tiden!

Har hunnit vara valborg och helg, valborg var väl inte speciellt märkvärdig i mina ögon, jobbade.. och jobbade morgon dagen efter. Så valborgsmässoafton tillbringa jag med Markus och Linnea och gjorde inget särskilt som inte störde mig speciellt mkt :) Hade roligt iaf!

Helgen som sådan har väl inte varit särskilt spännande, har jobbat.. och inte gjort nånting. Dagen söndag har väl inte varit en speciellt bra dag, ingen sånn dära Hanna-dag precis. Less på det mesta, less på att jobba vilket kanske inte är så strålande iom att jag har några år kvar,  trött och inte nog med det så har jag jobbat i 12 timmar med konstant huvudvärk.

Nu är jag hemma igen, ska väl ta och krypa till kojjs. Ska upp imorn och träna, vara hundvakt åt min egen hund, äta mat hos mormor och morfar och sen fara iväg och jobba åter igen. Men jag ska inte klaga, börjar 16 och slutar 21.. de är en sånn där härligt kort dag :)

Nu är de natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0