torsdagkväll

Dagen som sådan har bara runnit iväg.. hade tänkt få mycket gjort med så blev inte fallet! Gjorde en rejäl försovning, hade ställt väckaren på 9.30, tänkte för mig själv igårkväll att de blir en lagom tid att stiga upp.. men de tyckte jag verkligen inte imorse när väckaren ringde.. så strax före 11 fick jag verkligen tvinga mig upp ur sängen och i kläderna för att hinna springa ner till stan före jag börja jobba. Så mina planer på att diska och plocka undan här hemma sprack ganska rejält.. och nu såhär nyss utkommen från duschen kände jag inte för att börja med nå sånna hushållssysslor så de får då minsann vara till imorn :)

Morgondagen känns att bli hektisk, jobba 7-12 sen bara springa till stan för att hinna på systemet och uträtta några andra ärenden skulle verkligen behöva hitta mig en ny tröja till min kjol som jag hade tänkt ha imorn. Men de lär jag väl knappast göra. Sen hem och duscha och göra mig klar i mesta möjliga mån och sen iväg på jobbet igen mellan 16-21 sen cykla som en blådåre till Johanna för att göra den sista finischen som lär vara en del med att göra och sen öppna illa kvickt! Jag känner mig då redan lite lagomt stressad..

Huja, kanske skulle ta och hoppa isäng då, underlättar en del att vara någorlunda utvilad imorgon :)

tiden kan bli tung..

nils


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0