tvätt och åter tvätt

Nu är jag less på att tvätta efter en hel dag med den aktiviteten.. huvva så lejsamt så att säga! Men nu är det då gjort och ligger även ihopvikt i garderoben förutom nå stackars jeans som vägra torka så dom hänger på torkstället här mitt i vardagsrummet :) Har varit duktig och städat och rensat garderoberna lite idag också, var välbehövligt! Var mycket som inte används och som aldrig kommer att användas, och dessutom oreda till tusen men nu är det ordning och reda där :)

Nu såhär på kvällskvisten har jag varit ute på en promenad med Johanna, väldigt härligt! Sen tog jag cykeln och trampa iväg till solariumet så nu har jag en lätt röd ton på hela min kropp.. kanske inte är nånting man ska bli särskilt förvånad över. Det där med att bli brun är verkligen inte min grejj! Men man måste ju då försöka..

Det känns inte som onsdag idag, känns som att det har gått mer av veckan än vad de egentligen har gjort. Men helgen kommer väl även den här gången. Jobbar en sånn där fantastiskt tråkig delad tur imorn, så under min lediga tid mellan 12 och 16 ska jag hem och packa för sthlmstrippen, hade även planer på att göra lite ärenden som t.ex lämna tillbaka en fruktansvärt ful klänning som jag trodde var betydligt snyggare än den var. Och dessutom hade jag tänkt hinna med en promenad och även en solning. Känns som att jag är lite tidsoptimistisk, men om inte annat får jag väl ta solningen efter jobbet imornkväll. Det där löser sig :)

Nu ska jag stutsa i pyjamasen och snöra mig i soffan för att sen göra en tidig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0