helgen är här

Ja, minsann! Nu har det blivit helg, men tidigare idag trodde jag aldrig att den skulle komma. Det var verkligen som att nån hade skruvat ur batteriet i klockan för den ville som aldrig bli 4 så jag fick gå hem från jobbet! Men den gick framåt trots att de inte kändes så. Har inte hunnit göra så hemskt mycket idag, varit hem och ätit middag med mamma. Sen snippte jag förbi Johanna och såg lite idol där med tjejerna! Kramade av Josse som far hem på söndag, och jag far imorn så henne ser jag inte mer för den här gången. Men jag har iaf hunnit med lite tid med henne och de var kul :)

Idag när jag pratade med Linnea.. vilken av alla miljoners gånger minns jag inte, men vi kom då fram till att vi kommer inte ha en ledig helg tillsammans på väldigt länge! Och de kändes ju sådär.. men dock så har vi ju alla dessa fantastiska veckodagar att tillbringa tillsammans :P

Nu är de så, att jag har packat klart så gott som, så jag ska nog ta och hoppa isäng för att kliva upp imorn och bege mig ner mot Karlstad, en rätt lång dag har jag framför mig. Men jag hade tänkt hinna in och titta vad Stockholms affärer har att erbjuda också :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0