jul i vårt hus

Nu börjar julstämningen smyga sig på, har hängt upp julgardiner och ska hem och hämta lite julpynt nu så jag får färdigställa. Det blir som ganska mysigt ändå :)
Har tagit mig an mina tavlor idag också, köpte ju sånt fint tyg när vi var på ikea men då kom jag ju på idag att jag skulle ha större tavlor och bara två stycken.. sagt och gjort for jag på dollarstore och köpte två stora målodukar. Kom hem och insåg att tyger inte räcker till.. typiskt!! Så de var bara knalla iväg till åhlens men de blev inte som jag tänkt mig. Tyget från ikea hade blivit snyggare. Men nu får de vara såhär!

Ikväll kommer sofia hit, se lite Greys och äta lite kvällsfika! Nu ska jag sticka iväg till djupviken och se vad jag kan hitta där, skulle behöva en adventsstake till köket!

Nu har jag börjat sakna Jens sådär jobbigt mycket. 3 veckor och 2 dagar!!

Idag blir det en bild på två av mina favoriter :)

två av mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0