långa dag..

Nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är sjukt trött efter en så lång dag! Steg upp vid halv 8 för att gå raka spåret ner till tvättstugan, och sen har jag knogat på med tvätten mest hela dagen tills jag börja jobba klockan 4. Har hunnit med en liten promenad med Linnea och en liten kort sväng på stan.. Men annars i övrigt har de väl varit en ganska tråkig och framför allt lång dag. Ingen är gladare än jag att de är gåläggdags!
Känns som att imorn kommer vara minst lika tråkig.. kommer mest bara gå och vänta på att jag ska fara och jobba imornkväll, ska nämliga jobba natt imorn! Och de var verkligen inte igår.. har inte varit där sen påsken 2006. Så de känns som att de kan bli aningens förvirrat men förhoppningsvis faller alla bitar på plats och jag kommer ihåg alla sysslor jag måste göra :)

Nu står tandborsten och väntar, och om inte annat så skriker då sängen på mig! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0