tisdag i all ära!

Och jag har gått runt och fått för mig hela dagen att de varit måndag idag, härligt när man inser att de är tisdag.. de brukar för det mesta vara tvärsom, att man upptäcker att de är ännu längre till helg än man trott. Konstigt att man går och längtar efter helgen jämt och ständigt.. man nöjer sig inte med vanliga veckodagar.. kan kanske bero på att man alltid, dom flesta iaf är ledig under helgen. Förutom vi då, som är i fel yrke. Å varför jag går och längtar till helg vet jag då inte.. för jag ska ändå jobba ihelgen och sen är planen att jag och mamma ska ta itu med att hjälpa Per och Linda städa ur deras lägenhet. Så nån spännande helg kommer jag inte ha! Men de är gode skönt de också :)

Dagens planer om att tvätta fölll då ganska fort.. tog en liten sovmorgon, duscha och sprang ner till tessans jobb och höll hon sällskap och sen blev de en fika på stan med hon och Julia. Men däremot så tog jag mig ner i tvättstugan och boka tid, så imorn kl 07.00 ska jag befinna mig i tvättstugan. Fast de skulle då inte förvåna mig om jag inte orkar kliva upp.  har en tendens att bli så!

Nu ska jag däremot kolla i min almenacka och sen boka biljetter till Jens! Sen ska jag bänka mig i soffan och se andra avenyn i väntan på att Linnea ska sluta jobba så jag kan springa över dit :)

Godissugen var jag då visst också.. men de blir inte! Av den enkla anledningen att jag inte ids gå och köpa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0