tomt efter en ikearesa

Det är rätt så tomt här hemma efter ikearesan idag, låter väl lite märkligt men de kan ju bero på att vi lämnade av Jens på kallax på vägen dit.. Inte alls vidare roligt :/ 6 alldeles för långe veckor, men jag tror jag måste ner en sväng för jag tror de blir alldeles för länge att vänta!

Har som sagt kommit hem från en ikearesa med Linnea och Johanna för en stund sen.. blev inte så mkt handlande idag men alltid hittar man ju nått! Lite doftljus och nån ljusstake blev det! Hade tänkt packa upp det nu och ställa iordning :)

Imorgon hade jag tänkt vara gode driftig, tvätta är prio ett just nu, en överfull tvättkorg och inga rena kläder kvar i garderoben.. känns som att det är på tiden då. Hade även planerat in en lite enklare städning, och definitivt en promenad ska det bli!

Nu ska jag dyka ner i ikeapåsen och se va ja verkligen kom hem med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0