söndagkväll

Har varit en trevlig helg, fredag var vi hos mig.. spelade lite spel, sjöng singstar och drack några vinglas. Kvällen avslutade jag och Johanna med att gå ut en sväng på kalles :)
Lördag var betydligt lugnare, gjorde klart en uppgift i skolan som skulle skickas in senast söndag! Kanske inte en allt för rolig lördagssysselsättning, men det måste ju göras. Är man då så dum och väntar med det till sista sekund så får man ju skylla sig själv! Idag har jag varit på en tripp till Ikea med mamma och pappa, fick med mig hem en hel del fina saker! Så nu först fick jag lite lugn och ro, har fixa och dona fram till nu.. Nu fattas bara lite gardiner som måste sys, och även ett par som måste sys upp. En dammsugning och skurning och allt är i tipp topp! Är nog på tiden med tanke på att jag inte har sysslat med allt för mycket städning under sommarhalvåret, minns inte sist jag hade fram dammtrasan eller dammsugaren.

Ny vecka och nya tag, har ändå inte en allt för fullspäckad vecka.. känns ganska skönt! Fast i slutändan brukar dom va ganska fulla med allt som måste göras ändå..

Nu ska jag snöra mig i soffan en stund innan det är dags att gå till sängs!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0