idéer!

Nu har jag precis ätit middag, blev nå så exklusivt som omelett och jag tyckte inte de var särskilt gott, nästan så dåligt att jag började må lite illa. Jag uppskattar inte den här illamåendeskänslan.. som bara växer och växer när jag tänker på det, det blir en slags ond cirkel. Koka mig precis en sånn hära cappucino i påse, i hopp om att det ska bli bättre fast de tvivlar jag på.

Imorse när jag kom hem borstade jag tänderna och snörde på mig pyjamasen och sen somnade jag som en stock. Hade ställt väckaren på 13.00 men jag var inte speciellt pigg på att kliva upp då så jag sket i det och somnade om så istället klev jag upp strax efter 14.00. Känns inte som att jag kommer va så trött ikväll fast det gör ingenting, då hinner jag kanske fixa lite här hemma. För imorn jobbar jag 12-21 och då hinner man inte speciellt mycket.. planen var att jag skulle hinna en snoa på stan före jag börjar. Var ju där idag och hittade mig ett par skor, vita tygskor som alltid är användbara. Men jag var inte på hugget för att gå på stan så jag for på Coop och handlade istället, och så köpte jag mini daimstrutar och gbsandwich.. varför jag gjorde det var ju hemskt dumt. Jag förstår inte att jag inte kan låta bli när jag verkligen försöker att inte äta godis eller dricka cola under veckorna. Det gör jag nog på helgerna, speciellt det där med cola.. farligt gott!

Nu snart ska jag byta om och gå över till Julia och Niklas, är bjuden på fika för att Niklas fyller år idag. Så dit ska jag och sen ska jag gå över till Johanna för att se Andra avenyn.

Nu alldeles nyss fick jag en idé! Den kom i samband med att jag fick order från Jens om att en till garderob måste tömmas för att alla hans saker som står i kartongerna måste rymmas, men när jag öppnade den garderob jag hade planerat att tömma för att jag trodde de var minst i den så insåg jag rätt fort.. det var inte så lite som jag trodde. Och ännu värre, vad ska jag göra med alla saker?!  Så då kom de upp en ide, jag ska bära ner malmbyrån som står uppe på vinden. Där ska allt rymmas, är ju ändå 6 lådor i den. Då kom jag till problemet, hur ska jag få ner den? Jag får lov att vänta tills Jens kommer hem. Han kommer tycka om min ide tror jag, speciellt eftersom han måste hjälpa mig att bära ner den ;)  En liten överraskning sådär!  Har även fått ommöbleringssug.. kan hända att de kommer till verket ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0