onsdag

Jag är alldeles dagvild, går som i tron om att de är tisdag.. men det är ju faktiskt onsdag! Är hemma på 2lunch" nu i 4 timmar. Har hunnit vara på Dollarstore en sväng och handla lite sånna där bra att ha saker typ som, plastfolie, matlådor, engångsartiklar, glödlampor osv. Sitter och funderar på om jag skulle ha farit och handlat lite för jag kommer ändå inte få nå vettigt gjoort här hemma eftersom jag mest bara går och väntar på att börja om igen.
 
idag är det ju 1 april så man får va på sin vakt så man inte blir grundlurad.. än tror jag att jag har klarat mig från nå aprilskämt, vad jag då vet.

Nä, jag hade inte sådär hemskt mycke att berätta idag så jag tror jag far på affärn istället!


        


   

Såhär ser det ut på sundsgatan 33, ni får väl ha lite överseende med den obädade sängen och lite annat skräp som syns lite varstans :)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, vad fint! jag vill komma o se hur ni har det irl snart =)

2009-04-01 @ 16:47:30
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0