peeengar..

Denna tisdagsmorgon var lite annorlunda.. hade visst i sömnen sådär vid 6 tiden imorse skickat ett sms till Jens som bara innehöll ":)" så när han då skickade tillbaka och undrade varför jag var glad så förstod jag ju inte mycke, men de klarna ju till slut och kom fram till att jag måste skickat i sömnen. Lite märkligt kan man ju tycka!
Igårkväll när jag skulle koppla in tv:n i sovrummet så gick det en säkring, och kan de komma mer typiskt än när mannen i huset är borta. Jag är totalt inkompetent när det gäller sånt där, hur man ska se om den har gått sönder eller vilken säkring som hör till vilket rum osv. Men är man solokvist såhär på veckorna så är man, så jag måste in i proppskåpet här ikväll och se vad jag kan göra åt saken. Lite förargligt att inte ha nån väckarklocka, eftersom den går på ström så har jag för tillfället bara mobilen och de kan vara lite väl lite till väckning sådär tidigt på morgonen för min del.

Idag efter jobbet så bjöd Johanna på middag och räksallad stod på menyn, inte dumt. Blev kvar där en stund, så nu är jag hemma vid och ska alldeles strax bege mig ut på promenad idag igen. Igår tog jag faktiskt tjuren i hornen och överfann min lathet, så en promenad på cirka 50 min blev det. Är ju otroligt skönt när man väl kommit sig ut och runt husknuten, då kan man ju gå hur långt som helst känns det som. Efter gårddagens promenad så gick jag förbi hos Julia på en kaffe, så de blev en rätt sen måndagskväll.

Igår fick jag veta en lite mindre rolig sak, jag måste visst ha nya sommardäck.. va kul utgift!! mycke lite! Mellan 6-700kr skulle visst varje däck kosta, så summan av kardemumman blir ju alltså mellan 2400 och 2800kr. Oj vad jag gärna hade gjort nå annat för dom pengarna, t.ex sparat dom till andra investeringar vi funderar på. Nåja, det är ju bara köpa däcken, sätta på dom och vara nöjd över att jag har en bil som rullar på däck.

Nu ska jag på med skorna och bege mig ut på promenad. Idag hade jag tänkt mig en timmes prommis! Så om jag ska hinna hem och eventuellet hinna göra nån nytta här hemma före Andra avenyn börjar klockan 21 så är det bäst jag sätter fart.


Kommentarer
Postat av: sussa

Vi får nyckel torsda eftermidda så börjar väl redan då (jag kan inte hålla mig ) ååh men ja ska försöka få mina fingrar ur rumpan (är svårt) hehe =P

2009-04-21 @ 21:20:25
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Sara

Men hallå! Den trasiga proppen är den där den röda ploppen har skjutit ut! :)



Precis, vi tar det steg för steg. En inflyttningsfest blir det så småning om! ;)



Jag förstår precis hur du menar. Man vill ju gärna ha sin kärlek nära till hands :)



Näe, jag vet inte. Blev erbjuden att jobba på lördag, men hade ingen lust till det. Så jag kommer vara ledig fredag och lördag, vilket jag ser fram emot. Men vi har inte planerat in något.



Ska se klart House nu, och sen krypa till kojs. Är så trött! :D



Kram till dig!

2009-04-21 @ 21:50:12
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0