snart gåläggdags..

Nu ÄR det nära att jag får fara hem och lägga mig i sängen, och sova det ska jag göra. Råder ingen tvekan om den saken! Och skönt ska det bli.

När jag vaknar så ska jag nog ta itu med vårat hem som ser ut som en flyttfirma.. det går trögt med att packa upp kartongerna. Men nu är jag less att ha det så! Kanske skulle ha tvätt också.. och en sväng på stan borde jag. Ja, vi frår se vad som faller mig in att göra. Såg förövrigt att det är säsongsavslutning av Andra avenyn så det kan ju inte annat än vara spännande idag och att man absolut inte får missa!

Undra om jag ens vågar ringa Johanna idag, färgade nämligen hennes hår igår men gick hem innan hon tvättat ur färgen så jag har ingen aning om hur resultat blev. Men jag är tveksam, det här med blondering hemma är riskabelt. Sist vi gav oss in på det så blev hon brunhårig innan allt var över, det vart katastrof.

Nä, ett sist ryck sen ska jag ta volvon hem och stupa isäng! godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0