3,5km

Det känns som att jag har börjat komma igång med lite konditionsträning på riktigt nu, söndag, onsdag och torsdag den här veckan har jag varit på grisberget och sprungit, de måste jag då säga.. de går över förväntan! Men de är som kul när man kan tävla lite med sig själv, och faktiskt för varför gång så gör jag personrekord. Så det är nånting jag ska föröska hålla fast vid, har ju sånn tur att Jens också är ganska intresserad av de så jag får ju lite push av han :)

Nu ska jag ta en nektarin eller en apelsin, kan inte riktigt bestämma mig.. och sätta mig i soffan och se Big brother. Sen tror jag de är dags för sängen, imorn ska jag ta en ordentlig sovmorgon så jag orkar mina tre kommande nätter på jobbet.

Nä, trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0