bullbak!

Fick för mig idag på förmiddan att jag skulle sätta igång att baka bullar, sagt och gjort.. 68 bullar totalt, men nu finns de bara 65 kvar för jag var ju bara tvungen provsmaka dom innan jag sätter dom i påsar.

Igår hade vi knytmiddag med Niklas och Julia, jättegod mat och sen spelade vi Alias, familjen Öberg/Holmström mot Aldrin/Engman.. vilket hem som tog hem segern behöver vi inte gå in närmare på, då förstår ni nog resten..
Sen for vi och grillade lite pinnbröd och korv i hortlax, en lugn och trevlig lördagkväll som slutade rätt tidigt isäng.

Nu ska jag snöra mig i duschen och sätta mig i soffan och se lite av Jönssonligan för sen klockan 16 ska vi vara på Djupviken och äta tacos, de blir gott. Efter de så ska vi bege oss till födelsedagsbarnet och dricka lite kaffe. Så grattis till Linnea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0