funderingar

Idag har jag fått en del gjort även fast de nu inte var de jag hade planerat. Tvättberget får vänta till imorn för det fanns ingen ledig tid, sånt som kan hända när man inte har framförhållning och bokar en tid. Men då har jag fått andra saker gjorda istället.

Nu ikväll har jag passerat kommungränsen, for till Älvsbyn och hälsade på Johanna och Jens. Johanna tyckte de var bra träning så jag blir van vägen dit. Men de var kul att träffa dom bägge, för de var inte igår.

Är hemma nu och gluttar på Beck. Funderar gör jag också.. på hund. Jens kommentar när jag kläckte ideén än en gång, "de är mycke du vill ha just nu.." och ja, nog är de väl sant. Vi är fortfarande väldigt oense av vilken typ av hund vi ska ha, men jag funderar ändå.. det tål att funderas på, är mycket jobb och ansvar och framför allt under många år..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker faktiskt att du kan köpa en liten hund =) det skulle vara kul =)

2009-08-11 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0