måndag och ny vecka!

Han kom och for lika fort, nä.. inte riktigt. Han kom hem redan vid halv 4 igår, han hade visst stressat hem för att hinna träffa mig eftersom han trodde att jag skulle och jobba. Men de blev en trevlig liten överraskning när han fick reda på att jag inte alls skulle det. Men kort sagt, de var kul att se han :)

Måndag och jag är solokvist här hemma igen, men värre saker har jag väl varit med om. Idag hade jag tänkt ta tag i detta som heter tvätt, är ju dessutom inget kanonväder som man behöver må dåligt över att man inte är ute och solar. Den stora frågan är ju om de finns någon tvätttid? Så långt ska ni ju inte tro att jag har tänkt.
Jag kan som inte riktigt släppa det här med att göra höst här hemma, men de känns aningens förhastat i mitten av augusti. Men som sagt, en ikearesa före tror jag.. fast de uppskattade inte Jens. "tänk på husvagnen..så nå ikea blir de inte" men då kom de fram en stund senare att han "måste" ha ett kikarnåntingsomjagintevetvad som visst skulle gå lös på 2000kr. Så då kom jag som fram till att man kan göra ett byte, ikea mot kikarsaken dära.. Jag måste ju faktiskt och köpa pynt till våran husvagn ;) (som vi inte har än.. )

Nä inte får jag veta om de finns nån tvätttid så länge jag sitter här.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja vet inte hur ja ska svara på din kommentar på min så de får bli här istället. Jag har tyvärr redan hunnit få lägenhet. Skrivit på kontraktet redan. :S Men tack ändå för att dud tänkte på mig :)

2009-08-10 @ 21:58:58
URL: http://emmagranlund.blogg.se/
Postat av: Malla

Men eller hur! det är skitläckert! Det andra räcket som går hela vägen ner i trappen har vi också målat svart, tror ddet kommer blir riktigt snyggt! :)

2009-08-10 @ 22:58:01
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0