Mirakel eller inte mirakel?

Det är den stora frågan just nu. Den där lilla hunden jag funderade på igår.. har mejlat med hon som säljer henne, Mirakel. Hon har fått heta det för hon föddes med kejsarsnitt. Som jag känner just nu skulle jag kunna fara till Örebro på en gång, fast de var bara det att de var en tjej som skulle och titta på henne på fredag och om hon då inte skulle ha henne var jag först på tur. DÅ kommer vi till en mycke svårare situation.. då MÅSTE jag bestämma mig. Jag har mamma med mig, men inte Jens.. fast han ändrar sig nog när han ser hur gudomligt söt hon är ;)
Lotta, Ella, Elsa, Svea, Olga.. vad de nu blir för nå, OM det ens blir. Med min tur så tar väl tjejen dära hon på en gång.
De snurrar runt i skallen.. 

inatt har jag haft svåra sömnproblem.. halv 3 gav jag upp och la mig på soffan med täcke och kudde, slog igång tv:n. ´3:59 kollade jag på klockan sista gången och inte så långt efter de sov jag. Vaknade av väckaren 9.15 och skulle bara "vila" lite.. och så kan man ju också kalla de, 12:49 slog jag upp ögonen nästa gång. PANIK! dels över att jag sovit bort hela jvla dagen och sen att jag hade tvättstugan som väntade.. skitkul.
Skulle tro att jag kommer ha lika svåra insomningsproblem ikväll med tanke på vilken tid jag klev upp.. Jaja, nu är de då ingen ide att ens föröska ställa om mig, jobbar ju ändå torsdag och fredagnatt så då är de ävl lika bra vara inne i den dygnsrytmen.

Nu ska jag stöka undan efter stöket i köket när jag gjorde pasta carbonara sen ska jag ner i tvättstugan. Funderar på att höra om nån ska med på en runda på grisberget.. vore härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0