pärlan

De tar emot att säga, men pärlan är faktiskt på besök i verkstaden.. men den repar sig nog fort skulle jag tro, blir ju spännande se vad kalaset kommer kosta mig.

Imorse när jag kom hem så la jag mig på soffan istället för i sängen, skulle se lite rederiet men jag hann inte så långt innan jag sov som en stock. Där kring halv ett släpade jag mig upp, kunde konstatera att halsen är lika ond som den var innan jag somna. Näsan börjar bli smockfull med otrevligheter och hostan har börjat attackera mig. Så ser min sjukstatus ut för tillfället.

Jag har gett mig in i de här som kallas scrapbooking idag, inhandlade lite papper och annat krafs så ikväll har jag börjat på ett kort.. vi se hur resultatet blir. Imorn tänkte jag att jag skulle ta mig på dollarstore och handla nån typ av låda att stoppa pysslet i så de inte kommer bort.

Johanna var snäll och bjöd på middag idag, tacos. Väldigt uppskattat, dels för att jag slapp laga mat och dels för att jag inte behövde sitta ensam vid köksbordet.

De är mycke som kan hända nu ;)

Nu ska jag gå och snyta ur snoken, efter det ska jag snöra mig isäng illa kvickt! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Hanna!

Va roligt att du har en blogg. Kul att du börjat med scrapbooking. Det är sååå kul! Jag är inne på mitt 3:e år som scrappare. Vill tipsa dig om vår pysselklubb pysslarna.blogg.se. Vi är en massa tjejer som träffas och scrappar ung en gång i månaden. Det är en jätte trevlig klubb. Nu på lördag från ca 9 har vi träff på Porsön i Luleå. Vill du komma och kika in är du jätte välkommen. Det kommer två butiker som säljer scrapbooking. Skicka ett mail om du vill veta mer. Kram Annelie

2009-09-01 @ 06:23:04
Postat av: Linda

tack själv!

ja, hur går det nu med husvagnsplanerna?! =)



läste att bettan är på verksta´n, som ronny befarade då ;)

dopet var jättefint, han är söt som socker, emn han var lite trött ;)

2009-09-01 @ 08:48:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: lea

det tycker jag, eftersom sömn inte finns för mig längre är det bara ringa när du vaknat till liv:)

2009-09-01 @ 09:55:01
Postat av: Emma

Ja, jag tyckte att det kanske var dags nu såhär ett år efter alla andra =P

2009-09-01 @ 13:26:02
Postat av: Linda

hoppas ni tar er iväg, annars var visst per o jens sugna att fara tilltrolltjärn och jaga, ovanlig va?! =P



går bilen som en pärla nu? =))

2009-09-02 @ 22:13:46
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

tack för i helgen!

hur gick det igår, var det nåt att ha??

vi kom inte o hämta sängen igår, förlåt! kommer nån dag framöver, hoppas den inte tar alltför stor plats!

kram

2009-09-07 @ 10:03:24
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0