stök och presenter

Jaha, en ordentlig sovautdag och så kom Julia förbi med ågren över att gå på jobbet. Jag kände ingen avundsjuka alls ska jag upplysa om.

Nu stökar jag på för att få nån ordning här, blommorna har iallfall fått flytta från diskbänken till de ställe de hör hemma. Så ett steg i rätt riktining iallfall.

Idag fyller mamma år så dit ska vi på kalas när Jens kommer hem :) Så de är presenter hit och dit, förutom mammas present så har jag börjat förbereda en annan present till nån som inte kommit ut på jorden än riktigt, vem säger jag inte ;) fast, får man nu tre gissningar är de ju säkert ingen match att lista ut vem, men då har jag då inget sagt! Men jag känner mig som nöjd över valet av "sak" så.. de blir så mycket roligare att ge bort om man själv är nöjd! Då får man ju hoppas att "den" som får de blir lika nöjd.. eller dom som äger "den". Ja.. ni fattar!!

Nä, en kaffe på de här och fortsätta innan de är dags att hoppa i duschen och jessepesse kommer hem :)





Kommentarer
Postat av: Linda

en troltjärnshelg låter skoj, men som du säger.. att få en helg som passar alla är lättare sagt än gjort =P



är allt bra med dig/er?

kram!

2009-08-13 @ 21:54:11
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

det är bra med oss, l'ängtar till imorgon bara ;P

blir även skönt att fara iväg med husvagnen en sväng!

tack för besöket igår!

kram

2009-08-16 @ 21:13:07
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0