torsdag

Längesen sist men det har inte riktigt funnits utrymme för något bloggande. Hur som helst, blåbärsplockningen gav ett resultat på kanske 2 lite blåbär och något omoget lingon som slank ner i hinken. Hade hoppats på mer men man blir less fortare än man kan ana.
Luleåbesöket blev av, verkligen en WOW upplevelese att träffa Lina och såklart deras lilla Leo. Men nu kan man ju hoppas att de inte dröjer lika länge till nästa gång :)
Surströmmingspremiär idag och de har vi tagit del av, dumilde så gott de var! Men man luktar ju också därefter, de biter sig fast i kläderna, lägenheten och framför allt munnen.

Ihelgen är vi mest bortbjudna på mat, imorn ska vi på backen på middag, lördag ska vi ha ett litet knytkalas med Julia och Niklas. Dom står för sallad, bröd och efterrätt och vi för pajen. Söndag ska vi och äta tacos på djupviken. Så jag behöver verkligen inte slita ut mig i köket ihelgen iallfall. En lugn och härlig helg blir det då :)

Förresten, om ni tycker rubrikerna är urtrista med typ "helgen, måndag, torsdag, tisdag.." osv så är de av den enkla anledningen att jag lyckas aldrig komma på någon bra rubrik. Brukar för det mesta spara de tills efter jag skrivit inlägget och se om jag lyckats komma underfund med nån passande men det är hemskt sällan de händer, därav dom tråkiga rubrikerna!


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0