Trollforsen

Efter två kanondagar i trollforsen med Niklas och Julia så kan jag ju säga att jag SKA ha en husvagn! Och där med basta!

Vi har fiska utan större resultat, ätit, spelat monopol där jag tror alla fyra var nära att separera från våra partners, ätit, eldat, grillat, ätit, mått gott och ätit ännu mera :) Vi hade iallfall tur med vädret, precis när vi stoppa ner förtältet i påsen och rullat ihop presseningen så börjar det regna, mer tur kan man ju inte ha.

Nu ska jag hoppa i duschen, kanske snabbkolla på blocket.se efter husvagnar sen ska vi iväg till Öjebyn hos Per och Linda och äta kräftor. De blir gott :)


Kommentarer
Postat av: Linda

tack för igår!

2009-08-02 @ 22:50:45
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0