UVI

Igår så kände jag att aj vad de gör ont efter jag kissat, och imorse när jag vaknade eller.. ska man säga idag mitt på dagen när jag vaknade så var jag akut kissnödig och de var ingen sånn dära åh så skönt-känsla utan mer en AJ jag tror jag dör så ont de gör.. Så efter jag klurat en stund på om jag ska ringa VC eller inte, så bestämde jag mig för att göra de med tanke på att de är fredag och såhär vill jag inte ha det en hel helg så nånting som heter avvakta fanns inte. Sagt och gjort, och jag fick en tid redan klockan 14.00. Julia följde med som sällskap och mycke riktigt, mest troligt har jag dragit på mig en UVI. Så de blev pencillin i fem dagar och jag hoppas innerligt att de ger med sig.. snarast. Sitter och gruvar mig varje gång man ska gå och kissa, och eftersom man är ständigt pissnödig så är det ju som mest hela tiden man får gruva sig. Undviker de helst till de är ohållbart.

Nu sitter jag och inväntar att bordet ska dra in oljan så jag får torka bort de överflödiga. Sen blir de lugna gatan, se Glamour och sen kanske jag övergår till lite Rederietmaraton tills jag börjar jobba klockan 21.

Nu i skrivande stund så flög de i mig att nu vill jag ha hem min Jens, för jag saknar han. Inte sett han på hela veckan.. så jag funderar starkt på att kanske kanske möjligtvis om de går om nån vill jobba, att jag ska ta semester söndagnatt. Jag har ju faktiskt nånting som kallas semesterdagar. Hade verkligen varit kul att iallfall få träffa han söndagkväll. Så vi får se, mitt enda hopp är Emma om jag nu bestämmer mig för att ta ledigt. Ska fundera vidare på det där, isf blir de en liten överraskning för han tror ju att vi bara möts i dörrn på söndag..

Nu blir det en kaffe och soffan!

  

                                                 ♥                                                            
 


Kommentarer
Postat av: emma

Ni är så gulliga tillsammans så de är sjukt :>

2009-08-07 @ 23:56:55
URL: http://emmagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0