17 december

Tanken slog mig att jag skulle nog ha lagt till att, ni som är anställda åt kommun inte ska läsa mitt föregående inlägg om ni inte ville veta vad ni ska få för generös julklapp. Men de är ju liksom försent nu de!

Om dryga timmen tar jag helg som sagt, och det ska bli sådär dunderskönt att komma hem.. äta en äggmacka (förutsett att Jens har kokat ägg som jag bad han om) och sen typ gå och lägga sig med tanken att jag faktiskt inte behöver kliva upp före ottan imornbitti.

Mina planer för morgondagen ser ut såhär
-vakna av väckaren vid 8.30 (förhoppningsvis kliva upp också..)
-städa = dammtorka, dammsuga, plocka undan, städa toaletten, och avsluta med att skura.
-stan och backcity för att inhandla alla dessa julklappar som återstår, och de innebär i stort sett a-l-l-a!! 

Därimellan ska jag klämma in några kaffekoppar också med Linnea? och Sabina? Johanna?

Ihelgen är vi planfri, inte en endaste sak vi har inplanerat. Åtminstone inte jag iallfall. Jens kan lika gärna ha fullsmetad helg med jakt, skoter eller något annat spännande. Sånt vet man aldrig!





Kommentarer
Postat av: Sara

Jadå, det känns alltid bättre när man gnällt lite :)



Lycka till med julklappsinköpen. Själv är jag in princip klar. Det är bara några få oklarheter som gjort att jag inte kunnat köpa allt än. Men det tar sig! :)



Dessa karlar och deras (jakt- och) skoterplaner! Det är ju alltid kul att de hittar på något och inte bara sitter hemma och pillar i naveln. MEN, om de kunde låta musselmetoden (den att inte säga ett knyst) :D



Kramis

2009-12-18 @ 13:05:51
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

hej min sköna böna ;)



vi har det bra, vi lever och vi gör absolut ingenting! Per och evert ligger och vilar, jag och harry leker lite, men nu tog jag en liten paus medan harry roar sig själv en stund =)



hur har ni det, lever ni och vad gör ni själva ? =P

2009-12-18 @ 18:57:48
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

mys och mys.. det vette fåglarna :P

2009-12-19 @ 12:55:58
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Malla

Tack så mkt :)

2009-12-19 @ 15:13:05
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0