7 december

Helgen är förbi och den har varit bra. Fredagkväll var det idol med dip hos Per och Linda (som vanligt kanske man ska säga.. ) de börjar höra till vanligheten att vi ser idol med dom :) Lördag var det en stadsrunda som stog högst på schemat innan Herman skulle döpas, ett fint dop med gott fika. På kvällen blev det dopfest i Lillpite, jättekul hade jag och lika kul ute på Kalles! Jag tror klockan var närmare 04.00 innan vi låg i sängen för att sova, så att jag var trött igår var kanske inte så konstigt. Mamma och pappa knackade på dörren nångång mitt på dagen så de var bara pallra sig upp med en sjudundrandes huvudvärk men fräsch i övrigt.


Måndag igen och den innebär jobb ända till fredag klockan 11.15, födelsedagsfika på onsdag, så imornkväll måste jag baka nougatrutor som jag gjorde igår men blev misslyckad. Som tur var insåg jag de före jag hyvla på nougaten så den finns kvar. Nu ska jag iväg och jobba till 21.30 ikväll, mkt trist! När jag kommer hem är det dock lite annorlunda motför i vanliga fall, Jens är ju hemma!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hörrudu, pengarna kom redan i fredags :) Det är jag som inte riktigt har kollat ordentligt.. :S



Absolut, abra att komma förbi. Annars kanske jag kan slinka förbi här i veckan? Tror ju att det är någon som fyller år på onsdag? ;)



Kramis

2009-12-07 @ 16:13:44
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Är skitsugen att se Idolfinalen, blir grymt! André kommer ju däremot inte hem förrän ca 20 på kvällarna, så då har ju som mycket av kvällen gått redan. Därför tänkte jag att lördag skulle passa bättre. Men varför inte köra på båda kvällarna? :)



Kramis

2009-12-08 @ 23:15:12
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! :)

2009-12-09 @ 04:40:45
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0