bluääh!

Jag måste ta itu med vårat hem som har sett ut som ett mer eller mindre bombnedslag sedan i torsdags när jag påbörjade julpyntningen som för övrigt inte alls är färdigt, inte på långa vägar. Så om jag nu vore så smart och la på en rem innan jag ska iväg och jobba 13.30 så kanske jag hinner få de färdigt, bara de att jag måste hinna göra någon typ av lunch och även middag som jag kan ta med. Tror inte att min plan kommer gå ihop tidsmässigt.


Åh så jag är less på att ha Jens borta om veckorna.. eventuellt att detta är sista veckan och ingen vore gladare än jag. Men av erfarenhet så vet jag att man inte ska hoppas allt för mycket, för då blir man bara besviken. Förr tyckte jag inte att de var så hemskt att han låg borta men nu när jag vet att de börjar dra ihop sig till att vara färdigt så blev de genast värre.


Ihelgen är det dop som står för schemat för Herman, presenten är ordnad dessvärre inte kläderna jag ska ha på mig. Tror jag måste en akutrunda på stan på lördag före besöket i kyrkan. Det måste nämligen Jens också, oväntat va?! inte de minsta!


Om jag sätter fart nu så borde jag hinna de jag vill, är bara så trögstartat!


Kommentarer
Postat av: LEa

1, du har kläder du kan använda!

2, köpt något jag kan ha på mig;)

3, vin här på kvällen?=)

4,kom o städa här med;)

2009-12-02 @ 18:31:57
Postat av: Sara

Åh, tack för tipset! :) (Personligen hade jag väl aldrig själv kommit på att kolla på OK :D ) Linda tipsade även om att jag kunde köpa pappersdelen på exempelvis Dollar och sedan köpa ljusdelen på Coop, skulle tydligen bli billigt och bra. Me like! :)



Ligaträff nästa helg? Har kollat med Linda och Emma och vilken helg som helst skule gå bra för dem. Jag skickar även ut ett SMS :)



Kramis

2009-12-03 @ 07:23:33
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, visst ?;) jag ahde använt mig av Harry om han varit vaken, men fick ta dockan istället :D Dockan är ju dock lite liten och det gör vagnen inte riktigt rättvis, nåja :P

2009-12-03 @ 22:34:30
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: LEa

hehe, kräket gör det till Han;P man ser oftast nått som kommer ut ur mungipan på han;)

2009-12-04 @ 07:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0