de känns så bra!!

Snart tar jag heelg! Inte för att vara exakt men om 1 timme och 10 minuter tar jag helg :D


Ikväll blir det idolfinal och jag ser framemot att få se lille Evert ikväll!! Om jag nu vågar hålla honom, man tror ju nästan att dom ska gå sönder när dom är så små.

Så nu när jag slutar ska jag och äta lunch med mamma faktiskt, ovanligt men de blir trevligt. Efter det ska jag på julklappsjakt och så måste jag ju bara köpa någon liten sak åt den lille!


Imorgon är det tacos och "hela gänget" samlade- kväll hemma hos oss :)


Jag kanske ska ta och berätta vad jag fick när jag fyllde år och faktiskt så var Herman först med att ge en present!  (mamman tyckte jag skulle minnas de ;)) Pengar, blommor, glas, karra, en ram med ett kort på självaste Höörmän och ett jättefint Eva attling halsband av Jens, ett litet hjärta med en diamant i mitten. Så jag är nöjd och glad :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lea

we like;)åå pussapå evert från oss...många gånger

2009-12-11 @ 11:11:46
Postat av: Sara

Skönt med helg, för nu har du det va? ;)



Själv har jag 3 timmar kvar.. Men den som väntar på något gott.. :)



Gaah. jag längtar också till ikväll. Bebissjuka, here I come! :D



Vi ses ikväll!



Kramis

2009-12-11 @ 12:48:39
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

TACK!!!! :] fort gick det verkligen, men det gjorde inte mig något! =p

Ses ikväll, jag längtar!

och du, du behöver inte köpa nåt till lillebror!!!!

Kramar

2009-12-11 @ 13:23:07
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Malla

men åh, grattis i efterskott!!

2009-12-11 @ 14:34:03
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Linda

jaja, du gör som du vill! :P



mja, jag har julmust hemma.. och vatten coh mjölk :P sen bara fika att erbjuda till kvällen. ids inte förbi affärn igen idag. det får duga eller så får ni ta med er annat :P take it och leave it ;)

2009-12-11 @ 14:45:54
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0