fredagmorgon

Nu sitter jag här igen, uppe med tuppen utan större anledning. Kom nyss hem, åkte med Jens nu på morgonen igen. Idag funderar jag starkt på att lägga mig i sängen en stund, för jag är så opigg som man kan bli fast ich andra sidan så har jag huur mycket som helst att göra. Ett berg med tvätt, så vad jag överhuvudtaget ska ta på mig idag utan att tvätta är ju ett problem. Inte nog med det så ser de förjävligt ut här hemma!! Åh vad jag blir less.. och ingenting får jag gjort, men det är då mest för att jag inte vet vars jag ska börja.
Ihelgen jobbar jag, inte särskilt kul..  Har varit mycke helg nu senaste, och även som kommer. När man är ledig 1 av 4 några månader på raken så blir man less!

Finns två alternativ nu, gå och lägga mig i sängen och se tv (.. och förmodligen somna) eller så ta tag i saker och ting här tills det är dags att göra mig klar för lunch med Linnea på stan. Fast jag måste ju säga att det är ganska härligt att vara uppe den här tiden på morgonen utan att man ska iväg på jobbet. Jag har verkligen hela dagen framför mig och är jag flitig nog så skulle jag hinna allt jag borde göra. Ja.. vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0