måndag

Ännu en helg har passerat, en väldigt lugn sånn. Fredagkväll när jag slutade klockan 21 for jag till backen där Jens var och skruvade i skotern, fick oss lite glass och kaffe framför tv:n och sen var det som gåläggdags för mig eftersom jag skulle upp och jobba. Lördag efter jobbet var jag med Linnea en stund, vi var och handla och så sen gjorde jag och Jens middag. Johanna kom och höll oss sällskap, hon skulle egentligen äta med oss men.. hon hann inte ;) Jens var sugen på att dricka och gå ut, så vi for till Jompa där Erik och Robert var, man kan ha rätt trevligt fastän man är nykter bland dom som inte är det. Jag fick skjutsa dom till stan och sen for jag hem och sov. Märkligt att sova själv en natt, ingen höjdare. Jag gav nämligen stränga order om att vi sover nog på vart sitt håll så jag skulle slippa bli väckt av nån som kommer inramlandes in mitt i natten. Så igår när jag slutade jobba for jag till Jens och väckte upp han, sen for vi till backen där jag (äntligen!!) fick min bilstereo inkopplad, mkt nöjd är jag nu! :)

Jag har inga större planer för dagen, börjar jobba kl 16. funderar på att duscha och göra mig klar och sen springa på clas ohlson och köpa ett usb-minne som jag kan ha i bilen. Tanken var att jag skulle ta tag i träningen idag, och taggad som jag var var jag halvt påväg tills jag kom på.. jag har ju ont i halsen och håller verkligen på att bli förkyld. Så inte blev de ju nå av träningen idag heller.. typiskt!!

Tror det blir den där duschen nu, mitt hår skriker efter schampo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0