nytt år

Ja vi har visst passerat 2008, och jag är väldigt nöjd med de gågna året. I det stora hela har allt varit positvit. Körkotet ligger i börsen, mycke jobb, och sen så ska jag nog inte glömma.. kanske och mest troligt de viktigaste, Jens.. vi blev som bara kära i varandra sådär 23 juli ;) Efter många turer hit och dit i ja vad.. nästan två år så blev de som bara just den kvällen! Vi får hoppas att 2009 blir ett lika bra år :)

Nu sitter jag då hemma på rast, fast jag måste alldeles strax lägga på en rem för jag börjar nämligen om klockan 16. Är inte speciellt sugen på att gå tillbaka efter att man redan jobbat från 7 till 2. Men de är bara bita ihop och gå dit och göra de man ska i 5 timmar till. Sen ska jag nog hem och göra ett ryck med att plocka bort julen. Vet som inte när jag ska hinna de riktigt annars så de får nog bli onsdagskvällens syssla.

Jag ser verkligen framemot 23:e Januari, inte nog med att de är ju faktiskt halvårsdagen, men vi ska ta oss till jens stuga och köra skoter, äta och må gott. Inte helt omöjligt att de rinner ner nån cider. Roligt att ha något att se framemot!

Nä, nu måste jag visst på med jackan och ut till bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0