nummer 1

Semesterdag nummer 1, började med en ordentligt sovmorgon och sen for vi till Byske och hälsa på mamma och pappa. For till Solbacken och gick på Jula, systemet och Ica maxi. Därifrån kom jag ut med en stegräknare, lösnaglar, nagellack och en back med cider. Så nu är jag rustad för helgen. Nu ikväll har vi varit ut på en ordentlig promenad, öjebyn och tillbaka så stegräknaren landa på 12014 steg. Okej, egentligen skulle vi ut och gå/springa.. men de blev endast två vändor vi sprang pga mig, men en promenad på dryga 1½ timmen är ju inte fyskam! Så på de blev det en filtallrik och en smörgås och nu börjar det vara dags för sängen tror jag misann.
Imorn är det lite ärenden, bla. backen, Barnens hus och så envisas Jens om att vi ska gå ut och gå imorn de första vi gör när vi vaknar, sen vet jag inte om de blir en dag tillsammans med Julia och Niklas..? vi får se helt enkelt!

Nu ska jag gå och tvätta mitt ansikte med olivtvålen dära jag fyndade på Indiska, för de må jag då säga.. ett fynd var det! Sen är det john blund och när jag vaknar imorn är jag redo för semesterdag #2 :) godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

mja, lugn och skön hemma hos mamma och pappa, men inte hade det gjort nåt om dom var hemma redan på lördagen, men icket =)



hade du en bra helg, bortsett från jobb? =)

2009-07-21 @ 20:35:30
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0