semesterdag #3

Igår gjorde vi lite ärenden, och sen  på eftermiddagen när vi kom hem började jag med tvätten och mellan maskinerna så kom jag på att "NU!! ska jag möblera om igen.." väldigt passande med Jens hemma tyckte jag, han var iiinte imponerad men han var så illa tvungen hjälpa mig. Sagt och gjort, så nu ser de ungefär likadant ut här i vardagsrummet som de gjort tidigare. Det känns bättre såhär tror jag. Mitt i allt bök och stök så dök Julia och Niklas upp, så vi gjorde middag och åt med dom.

Sovmorgon (även..) idag, sen har vi varit på grisberget och sprungit/gått. Jens sprang och jag gick/sprang omvartannat, konditionen kanske inte är där den borde vara men bättre sent än aldrig att göra något åt den. Jag är på god väg känns de som, tagit mig ut nu några gånger tack vare Jens. Preics ätit frukost och nu ska jag göra mig klar för att gå ner på stan och köpa biljettena, och de verkade som att Jullan skulle hänga med.
Klockan 16.00 tror jag de var, ska vi vara på backen för att äta middag och sen är de party och 1906 som gäller, måste ju fira att PDOL är här :)


Kommentarer
Postat av: Linda

du, då var vi nog lite upprörda båda två! =) sen var dom ju tvungna att komma flrbi holls o hämta oss så de blev desto senare hemkomna..! jamen, visst hade dom kunnat komma hem i tid i söndags, när vi ändå var snälla och släppte iväg dom på torsdan! vi är för snälla ibland! ;) vilket säkert inte killarna tycker :D



vi var en sväng idag på området men tyvärr slutade det med en sublandmacka, visst dom är goda men var sugen på festivalmat, subland finns ju alla andra dagar :D men imorrn, då jävlar SKA jag ha mat från nåt tält!! jag sa att vi skulle äta både lunch och middag på stan men per lät inte lika intresserad som jag är :D



yes, jobbar hela helgen.. så den är räddad, men nog vet jag det går bra!

2009-07-22 @ 21:17:06
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Din blogg är otroligt snygg!

Ha en trevlig helg!

2009-07-24 @ 20:17:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0