sista dagen

Nu kan man som säga att sista dagen på denna "semester" är avklarad för imornnatt är jag tillbaka på jobbet, kan väl inte påstå att jag känner sånt där sug efter att börja om att jobba som kanske kan bero på att jag inte varit ledig tillräckligt. Nåja, tisdag och onsdagnatt ska jag väl klara för att sen vara ledig i fyra dagar igen.

Idag har jag hunnit med en kaffe med Sofia och sen firat Jens mamma ännu en gång på självaste födelsedagen. Nu ikväll har vi varit hos Per och Linda, kollat på Beck och nu är vi hemma på sunds och jag hade då planerat att gå och lägga mig.

Nä, en iskall coca cola i burk tack! sen är det marsch pannkaka isäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0