slut på det roliga..

Ja igår så var de slut på årets PDOL för den här gången, dansat och lett har vi gjort. Som vanligt har det varit jättekul! Nu blir det lugna puckar här ett tag framöver känns det som, återhämta sig. Avslutade med att bli förkyld, vaknade med ont i halsen igår som inte blir till de bättre.

Min ledighet börjar gå mot sitt slut, imorn börjar jag om igen. Fast jag ska def. inte klaga! Jobbar tisdag och onsdagnatt och sen har jag helg igen, långhelg dessutom!

Nu har visst lönen trilla in på kontot så undra om man skulle göra bort att betala och sen be herren i huset föra över lite rikstaler till mig. Det kan jag då säga, blir att börja snåla från och med NU för här ska de sparas =)

Jens sista semestervecka och han tänkte jag inte släppa så många minuter ur siktet för när han far på måndagmorgon är det lääänge innan vi ses igen, eller ses och ses.. hinner vara med varandra iallfall.

Tack för en kanonhelg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0