stockholmio!

Senaste dagarna har bara sprungit förbi, när jag kom hem från jobbet igår så hade Jens kommit hem så vi tog en promenad på hans begäran och sen blev det middag på backen. Vi blev inte så långvariga för de var tvätt som stod på schemat så vi har nå rena kläder att ta med till sthlm. Mellan maskinerna for vi förbi på tenor för att hälsa på men där visa de sig att ingen var hemma, dom var på hummerstigen hos Sara och Andre så vi for dit istället. Fick vi ju se deras nya hus också, dom kommer nog att få de finemang där. Dessutom är de ju på jordens bästa ställe, Djupviken ;)

Idag tog vi sovmorgon och hann inte mer än kliva upp så var de dags för promenad.. (igen!) på Jens begäran. Gick och hämta Neo som fick följa med oss, vi for och åt frunch på Ängeln och tanken var att vi skulle och tvätta våra bilar in och utvändigt men klockan sprang iväg. Så efter de for vi till Byske och hälsa på mamma och åt middag. Har packat allt nu som går att packa, resten får bli imorn. Klockan 8.00 kommer Ronny och hämtar oss.

De ska bli kul att fara till sthlm ihelgen, äta gott och förhoppningsvis shoppa en del :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag gillar romaner ;-)



Kan förstå att du är less. Men finns inte den utbildningen i umeå? Finns det nåt annat du kan tänka dig att utbilda dig till? Men jag säger som dig, jag vill inte flytta härifrån.

Jag bodde i luleå 6 månader för några år sedan och även fast det är så nära kändes det inte alls lyckat. Så jag flyttade hem ganska omgående ;-)

Men du kanske kan hitta dig ett fast jobb inom nåt annat och fundera under den tiden vad du vill göra?

En vacker dag är det din tur, det är jag helt övertygad om! :)



Kramar!

2009-07-10 @ 08:41:18
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0